

Bad news

Also, while Mr. Adelson's family was in talks to buy The Review-Journal, three of its reporters were asked to start monitoring three Nevada judges – one of whom is overseeing a lawsuit against Mr. Adelson. Subsequently, a small Connecticut paper owned by Mr. Schroeder, The New Britain Herald, published a critical article about the judge that appeared to use fabricated quotations and had the byline of a person who does not appear to exist.

**New York Times, December 28, 2015
[Adelson bought The Review-Journal through a shell company headed by Michael Schroeder, whose middle name and mother's maiden name make up the fictitious reporter's name, Edward Clarkin]**